Page 19 - ماهنامه بازار چرم و کفش - شماره 223
P. 19
گفت و گو
است .در تولید این برند ،ازمتریال خوبی استفاده øíBó ðõÑ qüpû Gú èdBÍ kAðvýPú ko ðËp âpÖQ. در چه سالی فعالیت خود را شروع
Kpuñéþ, Þ×{ Þõû ô Þ×{ Aüíñþ ìõAk ìPñBuI GB
ÞBoGpk @ðùB, ìTçÞ« ×{øBÿ ôoqyþ, Þ×{øBÿ Öpï
ÑجðõدیGúد úوPمGvح,صþوzل×ÞجpدیøدÿهpAسGتیBülمk G.دoرìõهمòیAüنkoسال
کردید و چگونه برند شــفاطب جاری 15قالب جدید از زیره های متنوع تولید کردیــم و کیفیت خوبی دارد ،حتی نوع بســته
شــد که همین موضوع نشان دهنده توسعه کار بنــدی فرآ ایده با شــفاطب نوین کاملا متفاوت نوین راه اندازی شد؟
22ســال اســت که در حوزه کفــش و صندل ماست .همین الان هم بیشــترین تمرکزمان بر اســت .در برند فرآایــده نگاه ما این اســت که
محصولات دخترانه و جوان پسندتری نسبت به بب.راCهوlتشñـOرییÞــیـصMþامì.نPدردامêرOتíترSسیاIÎااسلل TوگتRتذماoوشابõـدتـاوتا¾ونلهیúیGـدمـرkهAتصاõرماداìلرما,حیاتتQظوهèلBیکمرcدادداتیمشامتوهن مشغول هستم و شروع کارم با پخش محصولات
شفاطب نوین تولید کرده باشیم. پیüòرAوoآkن بúرÞروQیuتAماòمAüیlکñف ßشyهاþوðíصنûدüpلqهایمان
,کاkرõتyگاþراìنتـÜـoüیG1Bo2O0rروôزkهúقرÞارþدPاèدBیcمoکkه ایñþن اÏمüر نــادر در داروخانه ها و فروشــگاه هــای لوازم
علت حضور شــما در این دوره از ب,اعôïثkکسèQـBـcبoرkضاúیÞتòمAüشترéQیÎش.ــýîدñهÞاسüÜت o.لrاOزم
نمایشگاه امپکس چیست؟ پزشکی بود .بعد از حدود 5سال که در پخش و
ما 11دوره در نمایشــگاههای مختلف کفش و توزیع محصولات نادر بودم ،از سال 1385بفکر
پزشکی حضور داشتیم .امســال اولین بار است
تولید محصولی با کیفیت با نام شــفاطب نوین{×Þ ûpü q òP
افتادم و تمام هدف و تمرکز خودم را برای تولید
محصولی با کیفیت گذاشتم که برای قشر جوان بهGQذõکðرôاkسـoـA kتoکûهüpحqدودQدuوAسpاPلùاGسÝتõبÖخûشìlی@به کــه در امپکس شــرکت کــردم و هدفمان این
@ôokó ðPýXú ìÇéõJOpAq qüpû GluQهست که بازارهای جدید و کانال ارتباطی جدید
جذابیت داشته باشدو شعار ما این بود:
lAok AuP×Bkû ðzõk qüpû کشف کنیم و بین تولی دکنندها و همکارانی که GpAÿ GluQ@ôokóÞý×ýQ GùPpô GluQ نگرشی نوین در صنعت کفش و صندل طبی óBâlññÞ lýèõ
ðõÑ Þ×{ ô øî^ñýò @Z در نمایشــگاه حضور دارند محBèIصÚوÑلðõمBتGفاIوBuتñتPرìی ìñXpGúyßvPò qüpû gõAølyl. Aõg oõÞnìخøوlدتyاßنvاگQـ.ـüAر ñاßرúزی^ابApیokک Aنüیòد ôآیÂاÏبýهQ úG úéEvì òüA
Þ×{ ^ñBð`ú Aq ìõAk GB pôoبننkHمخسXا{ـی×ÿñـpìبشPÞشQíûکتüبÞpفüBـبqùـðیهQدoتìمkÿمôAو.لBحpôیÛGیìûصدکlاـúìIـی@uتوBXاkلñýازõهðìP.تlWمتôokفAکyاتkاúõوGوlرûìاøجlتÿAنõòهpyPاهüÖیgوـnpúیûـKنâژاpXاñüهÙqKpیتسpËBـرتÇòðـPوoÏuلیAkðیvتدQدßا-اêکGرBy2íیهتúvÛمÚGìدمراو þì ûpüqاyیñßن,lهkدüæفêوPìشÏعlاkرÿرAkسoیkدÞهúاGیúدy؟pø fp kBíPÎA òvc
ô KBuhãõÿ ìzPpüBðzBó koمدQلBìهایÂhی را{تAüولrیAÖدéúم EیìvکنیAüòمkکõهyمìþصاúرPفühاoرتeوپÇدuی lüABðHÏðÇúBXÙñKKpnuüpQÿíGúvôÚWoõkk{@ìl×ûÞôûpkoüqðùBüQ تــAlÞاô ïشAک¾ردçیfــo ôمÖدÐرÎبýح@ IثóرنþìگKبpنkـAـüqد:îی محصول qA úéEvì òüA
lû oA GpAÿ ìlR 01 OB 21 ìBû lدcاAرôنـoـkدÿ.بPpطوzرGýم"ثõاüلKþک"فõAkشìوAÚÐصôنoدkلúیÞراQتuولñBیÏدìکòرAüده PqpApÿPzkoýìGÛBGêدÞ8íرéQýìهþìرÛìBôفpìPصXyúلUÎyBlG Aûpküqo,ðPkýõ متنـ1ـ-و GعüBباlشkـÚـیQمyوkõمqحpüصûوÞل× تو{لیkـoـÚدvیíما QکuیpفKیXñتú ûpüq ô {×Þ
k ^õó ^pA Þú @óøB GBül úاGیمìQکBـhـه ÂمPòخoÖصوA GBæصpاüفqراk,دõیðzاpسPـìـþتìýéکهq 8مp AشPــýzکGل üuArpÖAKñXúبQی{ÂvíشhÚاkBoزhoB۸kì۰QìمÂÚدívل{úXñKApÖruAüQ گخüGAذوuýبشzÇòـیeìPـÏpدتñoAاqBüهشhuف8ـPـقúQìتéýطìه ÞبþúیþاPyìkشoکôpõدAنAÚ،ðkواÐzüگعìòõرA,ìõkیصانüvqkد"EدتpéKاúAلþGنüBAزÖبنæõا"rاAنüGoشýÖهPدzو{òPدآpرÂÂنÿسBhhاBkهلìoìهمôاQAبGcQیهlúok lüBG Bøó@ úÞ
ýl ÞññlâBó Þ×{ ô qüpû úpپQههøاýXا)لñمfKÏودپÂpاکpوôرyنuشدسA:QüGòúوکاشíúلîهüÞoگدvبkاqاkوAAÚدoAkoهpحkkpسا^Kف(سþبúÿظ{ی×ßkìترزólñ.یÞو@AÏüبûPانìیüIp.زqýیQêدküÎگمÖæÐõvحßیoykا,yصôسlوlQتÚfñلAßkøخçاõیوlyاþBAg¾üنGنìoôمûï-õشAهünlp1ÞسمÞqìرتا ûAlGByÎUدküpرoqب,ðاkPزýاXõرpúyعìÛPìرôBضéìþهìQýمqPí8ÞیpAکÿpنPیozkمêGBÛìGý رنvÚگíمQشـuـpک ñKی بXوúدy.مûlنkدoرýPðساXلìô8BÛ5ì úصنQدÞلpPíهایÿیok ûBì 12 BO 10 Rl
l Aq Aüò oôÿ Aüò ìvEéú Aq دیدگاه شما در مورد یک نمایشگاه QüBùðqoüpkûôÞû×l{ì@kkõoWÚôvúíG QÿpuünpKKÙñXBúÇÏðHðBAül بهÛìرنêGBگÏðAسـÇـBبزK Ùوünآبpی ÿتGوúلôیWدkõک @رìدlمô ûک kهð oدùرBاüنQمñìوقHXعp óBzðBüpPzì
ìl @ó Gú cvò AÎPíBk .lyløAõg ûpüq òPvßyúGpXñì ی úGکyریßسPvک òبüqوpدûوõgهAیøچ lتyولlی.دی آن رنگ را تولید BG kAõì qA ú`ð
pû AuQ Þú Aüò ìvEéú Gú QulG ôpPùG Qý×ýÞókoô@QulG ÿApG نم ی2ک-ردo،kاðسËتpقبâاÖpل Pاòز اìیAõنì kمBñحuصIو GلApبقÿدqرpüیÞ ûخ×و{بô Z@ òýñ^îø ô
uþ ô ìùî Oõèýl ÞññlâBó بالìاñPبBوuدIکGهð BمõاÑبÚهèBمIشــتریان نوبــت میدادیم تا ûpüq kõzð ûk
موفقچیست؟{×yßvPò qüpû Þ @QulG ûpüq qApOJõéÇì úXýPð ókoô محصولات شفاطب را دریافت کنند.
بنظرم چند مولفه برای برگزاری یک نمایشــگاه تمکمüهج@OـÏبـمrñìاعوloدعûþüـساـkزÜÖگهÞõoردفñمهاcتBýÝرهGنîèواPمùزP.ضاþیاÎزفÞépاAشهرúـQکـuسkرAوـüôـددQایGوòBملüoqبÞدمنرúpOاحûمrمokوصoوüAoراودkحÜcلنBoدقبìèاااkرتمôþطQبðاشykضتõطôعGõارïkیفت,,Q در حال حاضر چه محصولاتی را
خوب موثر اســت کــه مهمتریــن آن تجربه و
تخصصی است که مدیر یک نمایشگاه دارد ،قطعا تولید و عرضه می کنید؟
یک مدیر با تجربه ضع فها و خلل دورههای قبل الان در حوزه کفش و صندل طبی با تنوع بسیار
و قوت مüqحpصûوðل íپþرسyــßیñدlهüAمیA òشوuد وÞQدر úآkخoرüAهر òرا دیده و برای رفع آن در دوره جدید م یکوشــد. بالا تولید و پخش م یکنیم و امســال 5سال که
پرچــم دار متنوع ترین مجموعه کفش و صندل
در ایران هســتیم .افتخار این را داریم که در هر ماه نظcراèBتQم,شـìـõتAرkیاGن úم¾ورõد oبRحTثIو SتOحلPیل MقOرار Cدوم اینکه نحوه اطلاع رســانی خیلی مهم است،
.lñÞþì êíÎمن مشتر یهایی دارم که با وجود یک هفته مانده
فصل بیش از 80مدل را در بازار عرضه کنیم که م یگیرد.
برند جدیدی هم به مجموعه شما به زمان برگزاری نمایشگاه هنوز از زمان نمایشگاه البته این کار بسیار مشکل است چون مجبوریم
اضافه گردیــده در این خصوص امپکــس اطلاعی ندارند ،از همه اینها که بگذریم مدل گیری و طراحی بخشــی از تولید را در دو
مهمترین مولفه یک نمایشــگاه برپایی تخصصی فصــل زودتر انجام بدیم تا بنوانیم در زمان مورد بفرمایید؟
آن است ،یعنی حضور فعالان و تولیدکنندگان هم ایحÞدBدهoوGkبoدpـkAیـ@üکهùòðسمìBـ,جõـاìoمkTول Gعçا«ÞüBهس×lاــGض{pاAفتBøهÿکÿگه øبرopôردنیÞqـد×yـþzدج,هþدیÞ,ک×دGهvید{PبرøúنBاGهمÿúم فیõÖðرpنآïÑ نظر محصول را به دست مشتریان برسانیم.
صنفی است نه خانواده ،بارها حضور خانواده ها و یKکpسuـñـéاþل{15×0Þ ,مõÞحûصôوÞل× کر{دüAهíاñیþم ìکAõهkایPìنBñتuعدIا GدB برنامه های توســعه آتی شــما
یا افراد غیر مرتبط با صنعت اسباب مزاحمت برای براíøی BبóرنõðدÑتاqزüهûpمتGوúل èدBdشـÍـkدðAهvرýقPـúـمokقاðبËلpتâوpجÖهQی.
چیست ؟
ما و همکارانمان فراهم کردهاند. ما مجموعهای هستیم که هر روز دنبال ایده ای
شمــاره l۲23مهر7 ۱۴۰2