Page 26 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 226
P. 26

‫حقوقی‬

‫‪ 10‬روش برای افزایش انگیزه کارمندان‬

‫کارمندان = اهداف شــرکت) به هم بخورد‪ ،‬آنگاه کارمندان فرص ‌تها و آمالشان‬           ‫اقتصاد امروز جهان نشــان داده است که کسب و کارهای کوچک به راحتی‬
‫را در شــرکتی دیگر دنبال خواهند کرد‪ .‬پس مــا در اینجا ‪ 10‬راه برای افزایش‬          ‫نم ‌یتوانند حرفی برای گفتن در بازار داشــته باشــند آ ‌نها برای ای ‌نکه بتوانند‬
                                                                                  ‫خودشــان را در بازارهای رقابتی زنده نگاه دارند‪ ،‬باید ملاحظات زیادی داشــته‬
                ‫انگیز‌ههای کارمندان و حفظ قاعده طلایی معرفی م ‌یکنیم‪.‬‬
‫کارمندانتان را به چالش و پرسش بکشید‪ .‬هر کارمند موفق مایل است‬                                                                                  ‫باشند‪.‬‬
                                                                                  ‫یکی از این ملاحظات به کارمندان این شرک ‌تهای کوچک مربوط م ‌یشود‪.‬‬
‫تا در انتهای هر هفته کاری به چالش کشیده شود‪ .‬وقتی شما انتظارات‪1‬‬                   ‫اســتخدام و اخراج کارمندان یکی از مسائل هزین ‌هبر است‪ .‬این کار وقت زیادی‬
                                                                                  ‫را نیز از کل شرکت م ‌یگیرد‪ .‬امروزه یکی از نکات مهم موفقیت در هر کسب و‬
‫خود را بالا م ‌یبرید‪ ،‬کارمندان موفق نیز قابلی ‌تها و توانای ‌یهایشــان را افزایش‬  ‫کاری حفظ کارمندان موفق است‪ .‬آیا توانست ‌هاید به کارمندانتان انگیزه لازم برای‬
‫م ‌یدهند‪ .‬کارمندان موفق هرگز از به پرسش کشیده شدن نم ‌یترسند‪ .‬مواجهه‬              ‫ادامه فعالیت را بدهید؟ دنياي اقتصاد در خصوص اين موضوع به ارائه گزارش و‬
‫یک کارمند موفق با پرســ ‌شهای ب ‌یوقفه مدیران باعــث افزایش کارآیی وی‬
                                                                                                                             ‫را‌هح ‌لهايي پرداخته است‪.‬‬
                                                          ‫م ‌یشود‪.‬‬                ‫چگونه م ‌یخواهید کارمندان خودتان را حفظ کنید؟ در زمینه اشتغال یک‬
‫به هر کارمندی باید فرصت داد تا خودش را نشان دهد‪ .‬هر کارمندی‬                       ‫قاعده طلایی وجود دارد‪ :‬اهداف کارمندان همان اهداف شــرکت هســتند‪ .‬این‬
                                                                                  ‫قاعده معنای دیگری نیز دارد‪ :‬شکســت و پیروزی شرکت به معنای شکست و‬
‫احســاس م ‌یکند که واجد توانای ‌یها و مهار ‌تهای خاصی اســت‪ .‬هر‪1‬‬                  ‫پیروزی کارمند است و شکست و پیروزی کارمند به معنای شکست و پیروزی‬

‫کارمندی حس م ‌یکند که م ‌یتواند شرایط را تغییر دهد و اید‌ههای خوبی در سر‬                                                                ‫شرکت است‪.‬‬
‫دارد‪ .‬شما به عنوان مدیر باید بتوانید این فرصت را در اختیار او قرار دهید تا کار‬    ‫اگر فرد شکست بخورد‪ ،‬جمع نیز به تباهی کشیده خواهد شد و اگر جمع به‬
‫خودش را به بهترین شکل انجام دهد‪ .‬موفقیت او در تحقق اید‌ههایش به معنای‬             ‫موفقیت دست یابد‪ ،‬فرد نیز سربلند خواهد شد‪ .‬وقتی اهداف و برنام ‌ههای شرکت‬
‫موفقیت شــما است‪ .‬یادمان نرود که کارمندان موفق همواره وظایف دشواری را‬             ‫و کارمند با ه ‌مدیگر تطابق داشــته باشــند‪ ،‬آنگاه م ‌یتوان انتظار یک همکاری‬
                                                                                  ‫بلند مدت را داشــت‪ .‬همواره باید به خاطر داشت که اگر قاعده طلایی (اهداف‬
                                       ‫برای خودشان تعریف م ‌یکنند‪.‬‬
‫به کارمندانتان مجال دهید تا شغ ‌لشان را ارتقا دهند‪ .‬همه امکا ‌نهای‬

‫کار در شرکت را باید به همه کارمندان شرکت معرفی کنید‪ .‬آ ‌نها باید‪3‬‬

‫این حس را داشــته باشند که نســبت به کل شرکت آگاه هستند‪ .‬سعی کنید‬

                                                                                  ‫‪ 18‬شمــاره‪ l۲26‬اردیبهشت و خرداد‪۱۴۰3‬‬
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31