Page 17 - ماهنامه بازار چرم و کفش - شماره 212
P. 17

‫هاییتی‬                                       ‫آفریقایجنوبی‬                                           ‫نیجریه‬
‫نام تجاری تیمبرلند که در حوزه پایپوش و‬             ‫مقامات دولت برای ترویج طرح جامع‬                      ‫یمی اوسینباجو معاون رییس جمهور‬
‫پوشاک فعالیت م ‌یکند به نقطه عطف مهمی‬              ‫خر ‌دفروشی‪ ،‬نساجی‪ ،‬پوشاک و پایپوش چرمی‬               ‫نیجریه گفت بخش چرم این کشور قابلیت‬
‫در گذار پنج ساله به بازگرداندن کشت کتان به‬         ‫آفریقای با پایپو ‌شسازان دیدار کرد‌هاند و از آ ‌نها‬  ‫رشد ‪ ۷۰‬درصدی و ایجاد ‪ ۱‬میلیارد دلار‬
‫هاییتی رسیده است و با همکاری انجمن خرده‬            ‫درخواست کرده‌اند در زمینه آموزش و تولید‬              ‫ارزش سالانه را تا سال ‪ ۲۰۲۵‬دارد‪ .‬او گفت‬
‫کشاورزان(سفا) تولید پایپوش با الیاف کتان را‬        ‫ظرفی ‌تافزایی کنند‪ .‬خانم نومالونگلو گینا معاون‬       ‫خوشه کفش ابا در استان آبا هم اکنون‬
‫سامان داده است‪ .‬آتلانتا م ‌کرات رییس بخش‬           ‫وزیر تجارت‪ ،‬صنعت و رقابت این کشور گفت باید به‬        ‫هفت ‌های بیش از یک میلیون جفت کفش‬
‫ارتبا ‌طگیریوفعا ‌لسازیجوامعجهانیتیمبرلند‬          ‫کسبوکارمحلیاولویتدادهشودتااینبخشبرای‬                 ‫صادر م ‌یکند که عمدتاً به مقصد کشورهای‬
‫م ‌یگوید‪ :‬پنج سال قبل طرح برگرداندن کشت‬            ‫سرمای ‌هگذاران جذابیت داشته باشد او گفت‪ :‬اگر‬         ‫آفریقایی است اما قسمت اعظم این تجارت‬
‫کتان به هاییتی را پس از ‪ ۳۰‬سال توقف سامان‬          ‫از محصولات داخلی پشتیبانی نکنیم چیزی برای‬            ‫غیررسمی است و اگر سازمان مناسبی‬

                                   ‫دادیم‪.‬‬            ‫عرضهبههمسایگانوبقیهجهاننخواهیمداشت‪.‬‬                      ‫داشتهباشدقابلیترشدفراوانیدارد‪.‬‬

                                   ‫اندونزی‬                                ‫ژاپن‬                         ‫هند‬                        ‫چین‬
    ‫نمایه مدیران خریدار(پ ‌یا ‌مآی) که معیاری‬      ‫آسیکس که از نا ‌مهای تجاری‬       ‫شورای صادرات چرم‬            ‫شهر ونژو در استان‬
    ‫برایسنجششرایطبخشتولیداستبراساس‬                 ‫حوزه ورزش در ژاپن است‬            ‫هند و ستا ن ( سی‌ا ل‌ا ی )‬  ‫ژجیانگ که از سال ‪۲۰۰۱‬‬
    ‫بررسی آماری تولیدکنندگان داخلی اندونزی‬         ‫مجموعه کف ‌شهای جدیدی به‬         ‫درآمد صادرات آخرین سال‬      ‫به پایتخت کفش چین‬
    ‫به این کشور در ماه آوریل رتبه ‪ 54.6‬داد که‬      ‫نام بلست بیوند تولید کرده است‬    ‫مالی یعنی ‪ 12‬ماه بین آوریل‬  ‫شهرت یافته است در حال‬
    ‫از رتبه ‪ 53.2‬ماه مارس بالاتر است‪ .‬داشتن‬        ‫که روزآمد کف ‌شهای نووابلست‬      ‫‪ 2020‬تا مارس ‪ 2021‬این‬       ‫حاضر روند سریع دیجیتالی‬
    ‫رتبه بالاتر از ‪ 50‬نشانگر توسعه است و آمار ماه‬  ‫و داینا بلست این شرکت هستند‪.‬‬     ‫کشوررانزدیکبه‪3‬میلیاردو‬      ‫شدن را م ‌یپیماید‪ .‬پردیس‬
    ‫آوریل اندونزی حدنصاب بالای جدیدی برای‬          ‫آسیکسم ‌یگویددوند‌ههاپارسال‬      ‫‪ 700‬میلیوندلاراعلامکرد‪.‬‬     ‫صنعتی این شهر واقع در‬
    ‫اینکشوراست‪.‬بهگفتهشرکتآ ‌یا ‌چاسکهدر‬            ‫استقبالخوبیازنووابلستوداینا‬      ‫که نشان‌گر ‪ 27.4‬درصد‬        ‫محله لوچنگ در چارچوب‬
    ‫حوزه انتشار اطلاعات فعالیت م ‌یکندتولید در‬     ‫بلست کردند‪ .‬مجموعه جدید‬          ‫افت نسبت به سال مال قبل‬     ‫طرح هوش‌مندسازی این‬
    ‫اندونزی شیبی صعودی دارد زیرا سفار ‌شهای‬        ‫به لطف برخورداری از اسفنجی‬       ‫از آن است‪ .‬درآمد صادرات‬     ‫شهر در حال تبدیل به‬
                                                   ‫اختصاصی به نام اف‌اف بلست‬        ‫پایپوش چرمی نیز نزدیک به‬    ‫شهر دیجیتالی کف ‌شهای‬
             ‫جدیدافزایشنیرومندیداشتهاست‪.‬‬           ‫که در زیره به کار رفته است حالت‬  ‫‪1‬میلیاردو‪500‬میلیوندلار‬
                                                                                    ‫بود که نشانگر کاهش ‪28.6‬‬               ‫پسندروزاست‪.‬‬
                                  ‫برگرفتهاز‪:‬‬                 ‫فنریبی ‌شتریدارد‪.‬‬
    ‫شماره‪ ۴‬سال‪WORLDFOOTWEAR ۲۰۲۱‬‬                                                             ‫درصدسالانهبود‪.‬‬

‫شمــاره ‪ l۲۱2‬دی ‪5 ۱۴۰۰‬‬
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22