Page 29 - ماهنامه بازار چرم و کفش - شماره 215
P. 29
گفتگوی ب یدرنگ در مورد طرح دیجیتالی ســه بعدی م یشــود .خانم پــاردس م یگوید« طرح کلا نگستره را دارند .هدف ما هم هگیر کردن آن
بعدی هم میسر اســت تا میزان پسماند کاهش دســتخوش تغییرات زیادی م یشود و از حالت است تا همه افراد خلاق به میدان بیایند».
یابد و در وقت صرف هجویی شود و هزینه حمل و اولیه فاصله م یگیرد .این نرمافزار امکان م یدهد
نقل و انتشار د یاکسید کربن نیز کاهش م ییابد. افراد حرف همدیگــر را بفهمند و فرایند غنیتر سادگی کاربری
فناوری و نرمافزار مدام در حال تکامل اســت و کاربر با اســتفاده از افزارههای فرمان و هدست
این نرمافزار هم بر اساس بازخوردهای دریافتی میشود». م یتواند در نرمافزار گراویتی اســکچ ترسیمهای
از کاربران تصحیح میشود .کاربران هم م یتوانند سه بعدی انجام دهد و با نرم افزار CADارتباط
صرف هجویی در وقت و هزینه بگیرد تا دادهها با انر مافزار CADنیز ســازگار
از تجربههای خود در فضای مجازی بگویند. ایــن ابزار روی وجــه تولیدی اثر نــدارد و ابزار باشــند و از طریق هر افزارهای قابل دسترســی
نخســتین مجموعــه کفشهای طراحی شــده قالبسازی نیست اما پدیدآوران آن در پی یافتن باشند .کاربر میتواند طرحهای دو بعدی را وارد
ّآدیداس با این برنامه به نام خانواده طبیعیهای راههایی برای کار کردن روی نمونهها در سراسر و به ســه بعدی تبدیل کند .به گفته شــرک تها
آینــده در مــوزهای مجازی به شــکل جاپایی یادگیــری طرز کار اکثر ابزارها فقط دو ســاعت
عظیــم قرار دارد .این کف شها از روی شــکل پا زنجیره تامین هستند. طول م یکشــد و در عرض چنــد روز میتوان
گرتهبرداری شــدهاند و دارای رویــه پرای منیت ترسیمهای کامل انجام داد .یعنی کاربرانی که به
هســتند .طراحان پایپوش در ریبــوک و آنتا و در این برنامه چند طراح ترســیم دو بعدی عادت دارند به سرعت ترسیم
همچنین خودروسازانی چون فورد و نیسان هم همزمان میتوانند روی ســه بعدی را یاد م یگیرنــد و ارزیابی طرح را
میتواند در عرض چند ســاعت انجام داد و لازم
به سراغ این برنامه رفتهاند. یک طرح کار کنند نیست که سه هفته صبر کنند تا مدل سه بعدی
تقاضا برای اســتفاده از این برنامه رو به افزایش
اســت و آقــای ســانجوان م یگوید«چیزهایی کاربرانی که به ترسیم ساخته شود.
میتوان خلق کرد که در گذشــته نمیشد چون دو بعدی عادت دارند ســانجوان افزود« باید پلی بسازیم که فرد را از
این قابلیت شــناوری کامل وجود نداشت .روش ظرف ۲ساعت ترسیم سه مفهــوم ذهنی به نمونه فیزیکــی گذر دهد .کار
کاری جدیــدی در اختیار طراحــان قرار گرفته بعدی را یاد میگیرند در فضای سه بعدی ســبب میشود حاصل کار
اســت و به نظرم این روش به زودی اســتاندارد اندیشــیدهتر و جامعتر باشــد و قبل از هر گونه
بــرای مثال کارخانهای در چین میتواند طرحی بــرش مواد خام یا آفرینــش فیزیکی بحثهای
میشود». ســه بعدی را در گراویتی اسکچ بارگذاری کند
تا طراحان روی آن ریزهکاریهایی انجام دهند. لازم را کرد».
برگرفته از مجلهWorld Footwear : از آغاز همکاری داشــتن باعث کاهش مشکلات
سال ۲۰۲۲شماره دوم
مفهوم آینده طراحی کفش در موزه مجازی آدیداس
شمــاره l۲۱5خرداد و تیر 19 ۱۴۰1