Page 15 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 234
P. 15

‫گف ‌توگو‬

‫برگزاری نمایشگاه تبریز در میان اماها و اگرها‬

‫نیز با حال و هوای دلتنگی از پایان نمایشگاه و روزشماری‬                                      ‫حمید نصیری‬
                 ‫برای شروع نمایشگاه دیگر همراه بود‪.‬‬     ‫نمایشگاه چرم‪ ،‬کفش و صنایع وابسته تبریز در ‪ 27‬تا ‪30‬‬

‫امســال در نمایشگاه تبریز خبری از غرفه های بزرگی که‬                          ‫مردادماه سالجاری برگزار گردید‪.‬‬
      ‫شرکت کنندگان مطرح کشور برپا م ‌یکردند نبود‪.‬‬       ‫متاســفانه در چنــد ســال اخیــر از کیفیــت و کمیت‬
                                                        ‫نمایشــگاه‌های داخلی کاســته شــده اســت و پیرو آن‬
‫باید در ذهن داشــته باشیم رســانه های تخصصی نقش‬         ‫بازدیدکننــدگان تخصصی هم رغبت کمتری برای حضور‬
‫مهمی در تبلیغات و اطلا ‌عرســانی نمایشــگاه ها دارند و‬  ‫در نمایشگاه نشــان می دهند‪ .‬نمایشگاه تبریز هم از این‬
‫استفاده بهینه و یکسان از آن ها تاثیر بسزایی در برگزاری‬  ‫مهم مستثنی نیست و حتی ضعف‌های مستمر در برگزاری‬
                                                        ‫نمایشــگاه‪ ،‬اوضــاع اقتصادی بد و شــرایط پس از جنگ‬
                                 ‫و اجرای قوی دارد‪.‬‬      ‫دوازده روزه باعث شــد تا نمایشگاه پرباری شاهد نباشیم‪.‬‬
‫امیدواریــم ســال آینده بــا تمرکــز و هماهنگی مطبوع‬    ‫در سال های گذشته همواره قبل از شروع نمایشگاه شاهد‬
‫مســئولان و فعالان صنعت کفش و چــرم تبریز‪ ،‬اتحادیه‬      ‫تکاپوی غرفه داران و مدیران غرفه بودیم و پایان نمایشگاه‬
‫کفاشــان تبریز و برگزارکننده نمایشگاه شاهد پرباری این‬

                             ‫نمایشگاه قدیمی باشیم‪.‬‬

‫شمــاره‪ l۲34‬مهرماه‪3 ۱۴۰4‬‬
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20