Page 21 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 224
P. 21

‫با توجه بــه اینکه اعضــای جدید‬                                                     ‫گفت و گو‬       ‫پوریا دهقان‬
             ‫اتحادیه اسلامشهر و خود شما از نسل‬
             ‫جوان می باشید‪ .‬نظرتان را نسبت به جوانگرایی‬           ‫گفت و گو با نایب رییس اول اتحادیه کفاشان‬
                                                                                  ‫اسلامشهر‬
                                                  ‫بفرمایید؟‬
             ‫تقریبا اعضــای هیئت مدیره جدید همگی از نســل‬         ‫جوانگرایی در اتحادیه‬
             ‫جوان می باشــند و خوشــحالیم که همگی جوانیم و‬          ‫کفاشاناسلامشهر‬
             ‫همه باهم رشــد می کنیم و انگیزه بالایی داریم برای‬
                                                                   ‫پوریا دهقان‪ ،‬نایب رییس اول اتحادیه اسلامشهر‬
                                 ‫رشد صنعت کفش اسلامشهر‪.‬‬           ‫‪ 32‬سال سن دارد و تحصیلاتش در حوزه مدیریت‬
                                                                  ‫است وی ‪ 15‬سال است که وارد صنعت کفش شده‬
             ‫می دانیم که اتحادیه اسلامشــهر در‬
             ‫امور خیریه و ارسال کفش به مناطق‬                         ‫است‪ .‬گفتگوی ما را با وی در ادامه می‌خوانید‪:‬‬
             ‫محروم فعال اســت‪ ،‬مختصری در این خصوص‬

                                                  ‫بفرمایید‪.‬‬
             ‫تشــکر و قدردانی ویژه از هیئت مدیره قبلی اتحادیه‬
             ‫که باعث و بانی این امر خیر شدند بخصوص پدرم که‬
             ‫با کمک و حمایت تولیدکنندگان اسلامشهر سال ‪97‬‬
             ‫همزمان با زلزله ســرپل ذهاب ‪ 30/000‬جفت کفش‬
             ‫از تولیدکننــدگان کفش های ورزشــی جم ‌عآوری و‬
             ‫به مناطق زلزله زده ارســال شــد‪ .‬در زلزله خوی نیز‬
             ‫‪ 20/000‬جفت کفش با همکاری اتحادیه و موسســه‬

                 ‫طلوع بی نام و نشان ها جمع آوری و ارسال شد‪.‬‬
             ‫در مرحله ســوم نیز ظرف کمتر از یک ماه ‪20/000‬‬
             ‫جفت کفش برای مناطق محروم سیستان و بلوچستان‬

                                ‫جمع آوری و ارسال شده است‪.‬‬

             ‫در صحبت هایتــان به نادیده گرفته‬
             ‫شــدن تولیدکننــدگان کفش‌های‬
             ‫ورزشــی اسلامشــهر اشــاره کردید‪ ،‬دقیقا‬

                                        ‫منظورتان چیست؟‬
             ‫ســهمیه بندی مواد اولیه‪ ،‬کمبود و گرانی مواد اولیه‪،‬‬
             ‫کم توجهی مســئولان به تولیــدات بومی منطقه در‬
             ‫ســنوات گذشــته و مشــکلات گمرکی کار را برای‬

                             ‫تولیدکنندگان سخت ترکرده است‪.‬‬
             ‫تعداد تولید ‌یهای کفش ورزشــی و تیراژ بالای آنها‬
             ‫در اسلامشــهر اکنون این منطقــه را به قطب تولید‬
             ‫کف ‌شهای ورزشی و اسپرت تبدیل کرده است از این‬
             ‫رو متأسفانه قریب ب ‌هاتفاق تولیدکنندگان در استان از‬
             ‫گرانی مواد اولیه و نبود سرمایه در گردش تا نایابی آن‬
             ‫برای تولید کفش ب ‌هعنوان یکی از مشــکلات محوری‬

                                      ‫این صنعت یاد م ‌یکنند‪.‬‬

‫شمــاره ‪ l۲24‬آبان ‪7 ۱۴۰2‬‬
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26