Page 11 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 220
P. 11

‫گفت و گو‬

                                                                                                                          ‫حمید نصیری‬

                                                                         ‫شهرام حسین نژاد دانشور‪ ،‬مسئول برگزاری‬
                                                                                                   ‫نمایشگاهتبریز‪:‬‬

                                                                         ‫آماده باش تبریز برای‬
                                                                           ‫برگزاری نمایشگاه با‬

                                                                               ‫حضور ‪ 300‬برند‬

‫دکتر شهرام حسین نژاد دانشور‪ ،‬مسئول برگزاری نمایشگاه تبریز‬

‫توزیع شــد‪ ،‬با همین دعوتنامه های چاپ شده توســط نمایندگان دفاترمان در‬    ‫این چندمین دوره برگزاری نمایشگاه تبریزاست و این نمایشگاه‬
‫‪ 200‬شهر کشور مستقیما از تولیدکنندگان‪ ،‬بنکداران و فروشگاه داران دعوت‬                                          ‫در چه متراژی برگزار میشود؟‬
‫بعمل آوردیم و ســعی کردیم به شــکلی دقیق به اطلاع عمــوم فعالان صنعت‬
                                                                         ‫این بیســت و چهار دوره برگزاری نمایشگاه تخصصی کیف‪ ،‬کفش‪ ،‬چرم‬
                                        ‫کفش‪ ،‬کیف و چرم برسانیم‪.‬‬          ‫و صنایع وابســته می باشد که از ‪ 22‬تا ‪ 25‬تیرماه سال جاری به وسعت ‪20/000‬‬
‫آیا برنامه ای برای گسترش نمایشگاه در دوره های بعدی دارید؟‬                ‫متر سالن و در قیاس ‪ 12000‬متر متراز غرفه بندی شده‪ ،‬در دو سالن امیرکبیر و‬
‫به موضوع خوبی اشاره کردید‪ ،‬امسال حتی میتوانستیم سالن سوم هم اضافه‬
‫کنیم اما نخواستیم پراکندگی بوجود بیاید یا غرفه های خالی‪ ،‬نشان داده شود‬                                          ‫پروین اعتصامی برگزار میشود‪.‬‬
‫در حــال حاضر تعــداد زیادی تولید کننده در رزرو غرفه می باشــند با این‬
‫وجود باید در سالهای آینده آمادگی گرفتن سالن سوم ( شهریار ) داشته باشیم‪.‬‬  ‫نمایشگاه امســال تبریز چه ویژگی متفاوتی با دوره های گذشته‬
                                                                                                                                    ‫دارد؟‬
                       ‫در آخر موضوعی هست که اشاره کنید؟‬
‫از تمامی مسئولین و روسای اتحادیه های مختلف که کمک شایانی به بنده‬         ‫امسال شاهد حضور تعداد بالای شــرکت کنندگان هستیم‪ ،‬هم تعداد غرفه‬
                                                                         ‫داران و هم بازدیدکنندگان‪ ،‬چیزی که نمایشگاه امسال را حائز اهمیت ساخته‪،‬‬
         ‫در برگزاری این دوره داشته اند‪ ،‬صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم‪.‬‬
‫همچنین جنابــان منافی نایب رییس اتحادیه کفاشــان تبریز‪ ،‬مودتی رییس‬                 ‫حضور ‪ 300‬غرفه از برندهای مختلف از تولیدکنندگان می باشیم‪.‬‬
‫اتحادیه لوازم کفش تبریز‪ ،‬محمدی ریاست اتحادیه کفاشان مشهد و گازرانی‬       ‫امسال فقط از مشهد ‪ 2000‬متر غرفه گرفته شده و از اردبیل هم تعداد ‪ 10‬نفر‬
‫رئیــس اتحادیه همدان و جوانمردی ریاســت اتحادیه کیف و کفش اردبیل و‬
‫حبیبــی انجمن کفش اصفهان کمک های ویژه ایی داشــته اند که لازم بود نام‬                             ‫از تولیدکنندگان بعنوان غرفه دار حضور دارند‪.‬‬
                                                                         ‫همچنین به ‪ 4‬کشــور ترکیه‪ ،‬چین‪ ،‬روســیه و ایتالیا نیز غرفه اختصاص داده‬
                                                             ‫ببرم‪.‬‬
                                                                                                                                 ‫شده است‪.‬‬
                                                                         ‫برای تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه چه اقداماتی شده است؟‬
                                                                         ‫برای تبلیغ و دعوت به نمایشگاه‪ ،‬ما از ‪ 6‬ماه قبل در چند کشور حضور پیدا‬
                                                                         ‫کردیم‪ ،‬در امارات‪ ،‬عراق مرکزی و کردســتان عراق دعوتنامه های چاپ شده‬

‫شمــاره‪ l220‬اردیبهشتوخرداد‪3 ۱۴۰2‬‬
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16