Page 11 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 217
P. 11
گفت و گو
در این دو صفحه گفتگوی صمیمانهای داریم با ســهتن از تولیدکننــدگان مطرح در حوزه کفش ،درباره
وضعیت فعلی صنعت و دغدغههایی که برای ارتقا کیفیت محصولاتشان دارند.
استفاده از تکنولوژی و مد روز
در وب سایت مان قرار م یدهیم و با بیشتر تولید
کنندگان کفش ارتباط خوبی داریم.
نقش نمایشگاهها
برگزاری نمایشــگاه ها باعث می شود با مشتری
ارتباط رو در رو داشته باشیم و از معایب و مزایای
محصولاتمان مطلع شــویم ،و از پیشــنهادها و
ایدههای مشتری ها استفاده کنیم.
مواد اولیه استفاده کنیم و با طرح و مد روز حرکت کنیم. تومیک قازاریانس مدیریت پاشنه رافیک
درتهیه مواد اولیه با مشــکل مواجه هســتیم و
انتظار داریم دولــت از ما حمایت کند زیرا مواد رقابت محصولات
اولیه تعیین کننده قیمت تولیداتمان اســت .ما ما می توانیم با کشورهای اطرافمان رقابت کنیم پاشــنه ،سرپاشــنه ،زیره کفش ،تکسون ،کفی
هر چقدر آسانتر و ارزان تر مواد اولیه تهیه کنیم زیرا در کیفیت ،مد و طراحی حرفی برای گفتن
محصولاتمان هم ارزانتر به دســت مشــتریان داریم و همچنین صفر تا صد تمام تولیداتمان را داخل کفش ،لژ ،یراق آلات و ...
م یرسد. خودمان انجام می دهیم. بازار فروش
در حال حاضر بازار فروش بسیار خوبی داریم ،به
ثبت محصولات ارتباط با بازار دو دلیل اول اینکه :ما جزو اولین تولید کنندگان
یکی از دغدغه های اصلی ما در صنعت پاشــنه علاوه براین طرح هــا و نمونه های جدیدمان را پاشنه کفش درایران بودیم و تقریبا بیشتر بازار،
سازی ثبت محصولاتمان اســت ،که سالهاست مــا را می شناســند ،دوم اینکه :ســعی کردیم
درگیر آن هستیم ،مثلا پاشــنه ایی را طراحی، در تولیــد محصولاتمــان از تکنولوژی و مد روز
تولیــد و روانه بــازار می کنیم ولی متاســفانه
همکاران ما یک هفته بعد عین همان را تولید و
به بازار می فرســتند ،بارها با اداره ثبت صحبت
کرده ایم ولی تا کنون به نتیجه ایی نرسیدهایم.
شمــاره l۲۱7آذر 3 ۱۴۰1