Page 20 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 216
P. 20

‫ بافت‌ها م ‌یتوانند خیلی نرم و حاوی‬.‫برم ‌یگیرد‬           ۲۰۲۳ ‫در سال‬                                  ‫ شهریور‬۲۹ ‫ تا‬۲۷ ‫نمایشــگاه میکام میلان که از‬
‫ لکه‌های رنگ و شــعارهای‬،‫الگوهــای متعارض‬
‫ مصر ‌فکنندگان‬۲۰۲۳ ‫ در ســال‬.‫تند باشــند‬         ‫مصرف‌کنندگان تشنه‬                      ‫ماه برگزار شــد بار دیگر روندهای پایپوش فصل‬
‫تشــنه محصولات و تجرب ‌ههایی خواهند بود که‬      ‫ایی‬B‫‌هه‬e‫ب‬t‫ر‬w‫ج‬e‫ ت‬e‫و‬n‫ت‬N‫لا‬a‫و‬t‫ص‬u‫ح‬re‫م‬
‫تجمل را بــه زندگی روزمره بیــاورد و آن‌ها را‬                                           ‫ شرکت‬.‫ را به نمایش گذاشت‬۲۰۲۳ ‫تابستان‬/‫بهار‬
                                                                                  and‫م‬S‫کدا‬c‫ر‬i‫ه‬e‫ه‬n‫ ک‬c‫رو‬e‫لم‬:‫ه ق‬f‫س‬o‫ب‬o‫ل‬t‫قا‬w‫در‬e‫ن‬a‫ا‬.‫س‬r‫ا‬.‫ی‬tr‫ج‬e.‫یو‬n‫دبل‬ds
                                                ‫با‬f‫ه‬o‫ک‬r ‫د‬t‫و‬h‫ب‬e‫د‬S‫هن‬/‫ا‬S‫خو‬2023 se‫د‬a‫رن‬s‫دا‬o‫را‬n‫ود‬o‫خــ‬n‫ص‬s‫ا‬t‫خ‬a‫ی‬g‫ـا‬e‫‌یهـ‬a‫گ‬t‫ویژ‬M‫ و‬I‫ت‬C‫ررا‬A‫ــ‬M‫مق‬

‫در شــکل‌هایی از صافی نگذشــته و تمام طیف‬       ‫رن ‌گهایی بدون ابهام و‬                                ‫گستره‌ای چشــ ‌مگیر و بسیار متنوع از مضامین‬
،‫فزاینــده بــرای محصولات‬Maptf‫ی‬a‫ی‬hgeI‫ا‬sr‫ـح‬caC‫ـ‬oc‫ضا‬u‫ر‬iAiun‫ط‬n‫ا‬l.‫دق‬Mig‫ت‬aa‫ونت‬ht‫ه‬tr‫ای‬o‫ع‬i‫و‬iM‫ن‬nt‫ـاخ‬t‫ـ‬i‫ل‬gi‫‌ی‬he‫قق‬sl‫عو‬a‫م‬se‫ت‬hn.aoonnFw,rdacorsa‫ه‬mrchsa‫دب‬hiet‫ا‬g‫ر‬te‫ر‬ihoh‫و‬df‫ل‬ne‫ا‬louy‫بی‬olp‫م‬oe‫ه‬tl‫ج‬vfdwa‫ر‬ay‫مت‬etrf‫ز‬fh‫ر‬ioaue‫او‬rrr‫ظ‬lg‫ر‬eaa1e‫ت‬t‫نی‬ntr8‫ا‬eetm-‫زگ‬idn2-‫دا‬adc0‫ر‬co‫ن‬rs‫وز‬ranS‫د‬onffecoogporretmsemtmoiht‫دازه‬sf‫ت‬y‫ا‬e‫نک‬b‫و‬,.‫یرتف‬eto‫وی‬fh‫ـ‬t‫ح‬r‫ط‬f‫ـ‬oh‫اسن‬e‌‫رم‬tlra‫طیاا‬mlh‫مم‬eo‫ه‬t‫تتز‬e‫د‬ewe‫رده‬t‫نکیر‬sFih‫اکنو‬nw‫لهر‬ue‫ضقه‬g‫ده‬io‫ع‬ls‫رن‬l‫ان‬Fr‫آـیعد‬S‫ـ‬l‫ن‬Si‫شوی‬dp‫ی‬e‫ر‬pp‫صو‬sr‫ا‬r‫ررگ‬ere‫ا‬,a‫زه‌صیـت‬ic‫ـ‬sn‫باتنبا‬te‫د‬eM‫یخ‬gr‫نی‬a‫ا‬nu‫مر‬-i‫زت‬c‫دت‬lt‌‫ش‬mS‫ی‬a‫رر‬he‫سوخت‬un‫ی‬d‫ب‌یص‬tm‫ی‬ow‫ه‬r‫غوگه‬e‫ـ‬e‫ن‬i‫ر‬m‫ـ(در‬t‫م‬n‫بم‬x‫غ‬Rh‫دهال‬e‫قر‬dchrliuottoss)2,i0vtohpe2werl3yenwpsbairesuyreaelerssWoswnoG

‫ ساده‌تر و‬،‫هایی هوش‌مندتر‬o‫ان ‌ه‬f‫ام‬D‫ســ‬es‫ و‬i‫ا‬g‫‌هه‬n‫جرب‬W‫ ت‬ise‫ی‬,‫ه‌ها‬m‫جلو‬or.‫ت‬e‫س‬a‫ه ا‬t‫د‬t‫ش‬e‫ق‬n‫ی‬t‫ف‬i‫ل‬v‫ن ت‬e‫ود‬t‫ب‬o‫روز‬t‫د‬h‫ن‬e‫ پس‬f‫با‬u‫لا‬t‫با‬ure‫ون‬o‫س‬f‫ اف‬t‫و‬h‫ت‬e‫یع‬p‫طب‬la‫ه‬n‫ت ب‬et‫ــ‬,‫ش‬r‫گ‬i‫ز‬g‫ با‬h‫ی‬t‫برا‬u‫ح‬p‫ رو‬t‫ی‬o‫ضا‬t‫ف‬he return to na
‫رک رونــد عقلانیت طراحی‬a‫مح‬n‫ر‬d‫دارت‬it‫ای‬s‫ت‌پ‬e‫ــ‬n‫س‬d‫زی‬les‫ی‬s‫س‬a‫نا‬l‫ش‬lu‫ ‌ی‬r‫ای‬e‫زیب‬w‫ع‬i‫ق‬t‫وا‬h‫در‬th‫ی‬e‫یتال‬S‫یج‬o‫د‬u‫و‬l‫ی‬S‫ـان‬p‫سـ‬a‫ن‬c‫راا‬e‫ ف‬trend.                                .‫بی‌پایان‬

‫ جامعه اهمیت اســت زیرا ســازمان‌ها و افــراد در تکاپوی آن‬.‫جدید و ســتای ‌شبرانگیزی است‬

‫ســازند که بیش‌تر مبتنی بر‬F‫ ب‬u‫ی‬l‫ای‬l‫دنی‬S‫ا‬p‫د ت‬e‫ن‬c‫ست‬t‫ه‬rum‫کلیــدی دارد و بنابرایــن نا ‌مهــای تجــاری و‬                                                     ‫روند تمام طیف‬

‫ گل سرســبد این روند طرح‌های‬.‫دارند که اتصال مردم برابری باشــد‬F‫ی‬u‫ر‬ll‫ی‌ت‬S‫قو‬p‫ـر‬e‫ثـ‬c‫ ا‬t‫ی‬r‫ت‬u‫ولا‬m‫محص‬act‫ی‬s‫دگ‬l‫و‬i‫ـ‬k‫سـ‬e‫ه آ‬a‫ـی ب‬c‫سـ‬o‫ف‬ll‫ن‬e‫د‬c‫انن‬t‫م‬i‫ه‬v‫ف‬e ‫طی‬s‫م‬ig‫ما‬h‫ـد ت‬o‫نـ‬f‫ رو‬relief following
‫و آبرومندانه محلی و مردم‌سالار و شکا ‌فزدا است که کارکرد بیش‌تری‬u‫ل‬n‫ــ‬p‫صی‬re‫ی ا‬ce‫ها‬d‫ا‌ه‬e‫ـگ‬n‫شـ‬t‫و‬e‫ر‬d‫ به ف‬pe‫ی‬r‫ا‬i‫ن‬o‫نگ‬d‫بقه ت‬o‫سا‬f‌‫ه بی‬g‫ور‬lo‫ د‬b‫از‬a‫ی‬l‫رهای‬c‫ی‬on‫برا‬s‫ن‬t‫د‬ra‫ـی‬i‫ـ‬n‫ش‬t‫ک‬. It’s an alm
‫ به چندین روش می‌توان‬،‫ بادوا ‌متر هستند‬،‫شناســی مشترک را دارند‬a‫ ‌ی‬n‫بای‬y‫زی‬th‫ و‬i‫ا‬n‫ش‌ه‬g-‫رز‬g‫ ا‬o‫ی و‬es‫هان‬,‫ج‬ant‫ی‬i-‫رد‬c‫ک‬o‫وی‬n‫ ر‬f‫ش‬or‫ـ‬m‫ابیـ‬i‫م‬s‫ک‬t‫د‬d‫رون‬ir‫ن‬e‫ـ‬c‫یـ‬t‫ا‬i.o‫ت‬n‫ســ‬t‫ا‬h‫ی‬a‫ان‬t‫جه‬champions a var
‫طف‬.‫آ(انآم‌نثدن‌یهالهشباااـلفـیشقانندد‬Ma‫بییین‬g‫ا‬I‫زگر‬aC‫کیدوان‬iA‫نن‬n‫اکزتن‬M‫فـاهاب‬t‫ـد‌ن‬o‫س‬M‫ـصوآرا‬i‫وه‬s‫ـ‬l‫مد‬a‫م‬h‫ند‬n‫ری‬o‫آیو‬o‫ک‬w‫زاگ‬,‫وهنت‬c‫دج‬s‫گ‬a‫داای‬c‫فچ‬s‫ود‬h‫ت‬e‫رجــ‬e‫کــ‬B‫نسو‬d‫و‬ff‫مف‬o‫ر‬ue‫ا‬o‫هار‬ol‫د‬t‫هن‬re‫ب‬tw‌‫دن‬d‫ی‬w‫ه‬t‫یآا‬h‫ک‬e‫را‬ef‫دلزب‬eeoa‫ ابن‬rrnS1tN/‫ریت‬r8‫ا‬Se‫ک‬a‫ان‬-‫ولا‬n2‫ه‬t‫غو‬2du‫ب‬0‫ررص‬0s‫ا‬r‫اح‬S‫ظی‬e2‫م‬fe‫ت‬3‫ا‬o‫نل‬a‫ه‬p‫ا‬r‫ز‌ب‬n‫ک‬ts‫ا‬e‫ـ‬dte‫‌قـلر‬mh‫شو‬a‫رد‬eSbs‫ووب‬ceo،oCaal‫ی‬f)‫ی‬ireo‫ی‬nerrfo‫ـگ‬lsaee‫ـ‬ln‫ـد‬ondo‫ـ‬s‫ت‬t‫رن‬c‫ع‬w‫م‬n‫و‬it‫و‬mtej‫ر‬f‫ص‬brih‫ن‬o‫ش‬fn:‫ص‬saeeoigy‫ی‬tf،‫م‬xs‫م‬roaoFf‫ایا‬tei‫ه‬uS‫ه‬giotnie‌‫ل‬d‫اب‬.np‫ا‬elt‫ـد‬rg‫ن‬c‫خـ‬rwa‫ن‬g‫ه‬iaa‫ن‬aa‫نو‬n‌‫ک(ب‬p‫د‬eMt‫د‬gnenm‫ب‬a‫روو‬e-iM‫گ‬ld‫ر‬d‫سر‬lSrear‫‌ی‬p‫یغ‬Iuns‫ن‬mt‫)رومم‬mCfmorp;reAeeima(nvoMRn‫ادی‬ct‫ب‬edou‫ن‬htct‫اوش‬r.s‫ه‬li‫ر‬os‫ت‬htov‫و)ز‬d‫ن‬2‫ا‬e‫سد‬a,eu‫ج‬0o‫انی‬d‫اد‬r‫ا‬sps2‫ی‌م‬o‫رو‬er3‫خدـ‬ea‫ا‬r‫ـ‬i‌‫(ه‬n‫ش‬a‫ر‬p‫شو‬nms‫ر‬ai‫ـبچ‬e‫ی‬tdrrs‫ـر‬eao‫ز‬ee‫ـک‬p‫ای‬s‫مـ‬smrrc‫رل‬oo‫را‬a‫ی‬e‫جا‬uno‫یـ‬sn‫ـذ‬d‫ن‬n.r‫پشیو‬trc‫م‬ri‫رد‬f‫ی‬caAeo‫و‬i‫اض‬u‫س‬n‫خه‬anl‫‌شم‬sl‫و‬gle‫و‬e‫ن‬e‫وی‬s‫ت‬or‫ـ‬t‫ـیر‬ehh‫ا‬u‫اریهو‬s‫ا‬l‫گـ‬e‫فب‬isf‫تـ‬k‫‌گ‬g‫ت‬-‫ب‬m,‫مم‬aah‫رونرو‬ftec‫متـ‬u‫ـع‬ifc‫هص‬n‫ـو‬nui‫د‬e‫نـ‬n‫ا‬g‫تنس‬n‫ض‬p‫مع‬w‫ا‬tctahtaaininoysdsnct.earhe.lSiuntpyldao,-wrhatiynothodsptth
‫)هاجیایدگااراهیی‬pft‫ی‌ی‬ahe‫ل‬s‫د‬r‫و‬coc‫نک‬u‫ب‬iu‫‌لل‬n‫و‬lig‫م‬aa‫ک‬h‫ی‬tr‫ش‬iint‫ا‬t‫ن‬i‫ه‬ghe‫یر‬se‫نط‬.a‫عچ‬nnF‫وم‬rda‫ه‬o‫ه‬r‫د‬mr‫و‬ha‫دون‬itg‫ـ‬ti‫رـن‬hoh‫داش‬nel‫‌ک‬y‫ی‬po‫ا‬lv‫عپ‬fa‫ید‬a‫و‬y‫ب‬tr‫طخ‬fhiuerlgeaae‫ری‬nt‫د‬etm‫ه‌ا‬i‫ا‬d‫ور‬-ac‫جری‬cor‫زت‬rano‫لی‬nf‫م‬co‫ا‬g‫یآ‬o‌‫ق‬re‫ـ‬ms‫سراـ‬m‫غ‬oit‫ا‬s‫ی‬fy‫و‬,‫را‬to‫ه‬afht‫ت‬f‫‌ل‬a‌‫ی‬hedt‫ک‬rs‫ـ‬mhme‫ــ‬h‫ش‬e‫ـ‬ee‫ش‬i‫ی‬isFo‫ا‬rw‫زم‬uen‫نا‬iols‫ی‬l‫ی‬d;rSl‫اا‬dp‌‫ـه‬pa‫ـر‬sre‫ه‬a‫ت‬e,s‫‌حـ‬csn‫ـ‬te‫سر‬eard‫ط‬anu‫گ‬ctm‫ما‬nhe‫هــ‬dte‫ت‬twrrwaeeitnxnh‫یی‬dcas‫ای‬l‫ها‬iu‫ر‬etht‌‫اک‬oss‫ک‬suivt‫ب‬t‫و‬omh‫س‬ehw‫د‬eley.‫ن‬an‫ه‌اد‬wt‫ن‬n‫ون‬b‫ا‬iir‫ـش‬scuy‫ـ‬e‫شو‬l‫گ‬eria‫‌ی‬Wn‫ی‬sw‫ز‬n‫ام‬G‫ب‬oadt‫ور‬Sr‫و‬nhl‫ج‬N‫ه‬dde‫ان‬d‫تــو‬pi‫ش‬gh‫دفی‬i‫ج‬ty‫ان‬a‫و‌ت‬sl‫ذ‬i‫ق‬lcy‫یل‬a‫لفت‬l‫رت‬e‫مپ‬w‫س‬n‫اه‬ohraldn.ceCdomlomouknsit

         of Design Wise, more attentive to the future ofktehye,pslaonebt,rarignhdtsupantodthperoredtuurcntstotnhaatutree nable people to connect aro
         and its endless allure with the Soul Space trenda.uthentic and respectful local and global stories, shared aesthe

               Full Spectruamnd values, will have a stronger impact.

                           Full Spectrum acts like a collective sigh of relief following an

                           unprecedented perioWd omofenglobal constraint. It’s an almosMt-en

                           anything-goes, anti-conformist direction that champions a variety

                           of differing perspectives and radical self-acceptance.

                           Contrasting elements are a recurring theme in this trend, and they

                           are mixed and matched in spontaneous, fun ways. Sporty styles

                           are joyful and frivolous (more roller skating and hula-hooping,

                           less boot camp); outdoor items fuse high functionality with high

Colour is used in unambiguous, unapologetic and unexpected ways (pink palm trees, purple

fashion; and transhuman and digitally enhanced looks arelip gloss and synthetic sunsets all have a home here), and product shapes range from fluid,
admired asmercurial forms to more theatrical and extravagant designs. Textures can be super-smooth, a new aesthetic in the physical world. Community is

gloopy and gummy, and prints and graphics are maximalist and meme-friendly,

encompassing clashing patterns, paint daubs and subversive slogans. key, so brands and products that enable people to connect around

In 2023, consumers will be hungry for products and experiences that bring extravagance to

authentic and respectful local and global stories, shared aestheticsthe everyday, and will want to have them in their unfiltered, full-spectrum forms.

               and values, will have a stronger impact.
               Women  Men

                           Women                                      Men

                      3URPRVVR GD                                                                                         ۱۴۰1‫ شهریور و مهر‬l۲۱6‫ شمــاره‬10

3URPRVVR GD                    9LD $OEHUWR 5LYD 9LOODVDQWD                                              
                                                                                                            
                               ,       0LODQR 

               3URPRVVR GD
   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25