Page 12 - ماهنامه بازار چرم و کفش - شماره 214
P. 12

‫سخن سردبیر‬

             ‫پیشنهاد تازه برای دیده شدن‬

‫یک مثل فارســی اســت که می‌گوید «از دل برود هرآنکه از دیده برفت»‪ .‬دیده شدن یک اصل غیر قابل انکار‬
‫در عرضه و فروش هر محصولی اســت‪ .‬اما با توجه به نوع محصول‪ ،‬ســابقه حضور آن در ذهن مخاطب و رقبای آن‬
‫محصول نوع دیده شــدن و شــیوه‌های عرضه در قالب تهیه متن‪ ،‬تصویر یا نماد متفاوت است‪ .‬در این میان آنچه به‬

                  ‫عنوان واقعیت امروز باید بدان توجه داشــت‪ ،‬حضور در فضای مجازی یا ساخت دیجیتال است‪.‬‬
‫امروزه اگر چه هنوز هم ساخت مکتوب و یا رسانه‌های تصویری مانند تلویزیون یا بیلبوردهای خیابانی یک بستر‬
‫انکار ناپذیر برای معرفی کالاهاســت اما حضور در فضای مجازی به یک ضرورت تبدیل شده است‪ .‬در این میان باید‬
‫به نکاتی توجه داشــت که بسیاری از عرضه کنندگان کالاها یا خدمات متوجه آن نیستند‪ .‬یا چند سال پیش معنای‬
‫حضور در فضای اینترنتی فقط معطوف به حضور در سایت‌ها بود به عبارتی سایت‌ها در رقابت با رسانه‌های مکتوب‬
‫دارای کیفیــت و قدرت مانور بالاتر بوده و مخاطب با مراجعه به ســایت‌ها با تبلیغات یا پیشــنهادات مرتبط با یک‬
‫محصول آشــنا می‌شــد‪ .‬در اصطلاح به این افراد یعنی هم فعالان عرصه اینترنت با محوریت سایت‌ها و هم مخاطبان‬
‫آنها «نســل ایکس» یا ‪ X generation‬می گفتند‪ .‬اما با قدرت گرفتن تلفن های هوشــمند و عجین شــدن آن به‬
‫عنوان یک ضرورت ارتباطی با مردم از چند ســال پیش شاهد ظهور «نسل ایگرگ» یا ‪ Y generation‬هستیم‪ .‬این‬
‫نســل تقریبا تمام داد‌ه‌ها و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق تلفن خود و در چارچوب انواع شــبک ‌ه‌های اجتماعی‬
‫دریافت می‌کند‪ .‬نمونه عالی این مثال خود شــما هستید‪ .‬شــما در این سال‌ها چند درصد از اطلاعاتتان را از طریق‬
‫مکتوب و چند درصد را ازطریق مراجعه به ســایت‌ها و در نهایت چند درصد را به کمک تلفن‌های خود و از طریق‬

                                                                    ‫شبکه‌های اجتماعی دریافت م ‌ی‌کنید؟‬
                                     ‫با توجه به این مهم ما فضای جدیدی برای دیده شــده فراهم کرده‌ایم‪.‬‬
‫ماهنامه بازار چرم و كفش در راســتاي كمك به بهتر ديدن شدن شما توليد كنندگان محترم در فضاي مجازي‬
                        ‫اقدام به گرفتن تبليغات در فضاي مجازي در کنار تبلیغات بصورت کاغذی نموده اســت‪.‬‬
                  ‫انواع تبلیغات در فضای مجازی ماهنامه بازار چرم و کفش شامل موارد زیر می شوند‪:‬‬
                                 ‫‪ 1‬تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ‪ ،‬تلگرام ‪ ،‬واتساپ‬

                                                        ‫‪ 2‬تبلیغات در پنل مخابراتی بصورت پیامک‬
                                ‫‪ 3‬تبلیغات ویدیویی در پلتفرم‌های آپلود ویدیو بصورت پست و استوری‬

                                                                  ‫‪ 4‬تبلیغات در مجله الکترونیکی‬
‫ماهنامه بازار چرم و کفش با سال ها تجربه و فعالیت در این صنف توانسته است به بانک اطلاعانی جامع و کاملی‬
‫دست یابد و تمامی این خدمات به بانک اطلاعاتی که در حدود ‪ 20،000‬واحد تولیدی و فروشندگان صنف می‌باشد‬

                                                                                       ‫ارسال خواهد شد‪.‬‬
                                                                        ‫نحوه تبلیغات در فضای مجازی‬
‫تبلیغــات اینترنتی به روش های مختلفی در فضای مجازی انجام می شــود‪ .‬نحــوه انجام این تبلیغات در فضای‬
‫مجازی بستگی به روش تبلیغاتی انتخابی شما دارد‪ .‬همکاران ما در بخش فضای مجازی‪ ،‬ماهنامه بازار چرم و کفش‬
          ‫با داشــتن یک استراتژی تبلیغاتی به شما کمک می کنند‪ ،‬تبلیغات خود را به بهترین شکل پیش ببرید‪.‬‬
             ‫مهمترین مزایای تبلیغات در فضای مجازی ماهنامه بازار چرم و کفش شــامل موارد زیر می باشد‪:‬‬
                                                                    ‫‪ 1‬کاهش هزینه های تبلیغات‬

                                                                       ‫‪ 2‬افزایش سرعت تبلیغات‬
‫در خاتمه‪ ،‬از آنجا که شــاید هنوز بخشــی از مخاطبان مورد نظر شما مهارت اســتفاده از شبکه‌های اجتماعی را‬
‫نداشــته باشند و نیز جهت ماندگاری و معمیق پیام‌ها و تبلیغات شما همچنان به روند آگهی در بخش کاغذی ادامه‬

                                                                                            ‫خواهیم داد‪.‬‬
 ‫تجربه نشــان داده تبلیغات ترکیبی ( فضای کاغذی و دیجیتال با هم) ماندگارترین و بهترین شیوه تبلیغ است‪.‬‬

                                                                                                     ‫‪ 2‬شمــاره‪ l۲۱4‬فروردین و اردیبهشت‪۱۴۰1‬‬
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17