Page 27 - مجله بازار چرم و کفش - شماره 213
P. 27
این شرکت را به عنوان یکی از ۱۱شرکت نوآفرین تمیزکنندههای خشک و استادکاران پایپوش لندن خاورمیانهراهمدربرگیرد.
در دوره آموشگاه رویایی و برنامه تامین اعتبار سال تحقیقات زیادی کرد و استادکاران حائز شرایط را وانهسا جیکوبز مدیرعامل رستوری میگوید
۲۰۰۸خود پذیرفت .فارفچ هنوز هم در زمینه شناساییکردکهالبتهمحلکارشاندورازمنزلوی فکر ارایه چنین خدماتی از حدود هشت سال پیش
بود و ساعت کارشان برای مشتریان مناسب نبود. که در شرکت خدمات مشاورهای اکسنچور کار
تعمیراتمشتریانخودبارستوریهمکاریدارد. او در مرخصی زایمان در سال ۲۰۱۵وقت داشت
فکر اولیهاش را سبک سنگین کند .مطمئن شد که م یکرددرذهنویجرقهزدهبود.
رویکردمسئولانه در بازار لندن در این زمینه کمبود وجود دارد و در او در نیویورک در بخش امور مالی کار م یکرد و
نام تجاری مانولو بلانیک در سپتامبر ۲۰۲۱با نتیجه همراه با امیلی ری شرکت رستوری را به راه پس از آن که به لندن نقل مکان کرد آگهی استخدام
رستوری قرارداد همکاری امضا کرد و به مشتریان اکسنچور را دید و کفش و کلاه کرد و راهی مصاحبه
گفت خدمات تعمیر و مراقبت این شرکت باعث انداخت. شد.البتهقبلازآنکف شهایشرابهکفاشیبردتابه
افزایش طول عمر محصولاتشان میشود .این فارفچ شرکت خردهفروشی مجازی کالاهای آن سر و صفایی بدهد که کیفیت پایین کار کفاشی
شرکت میگوید تعمیر و افزایش عمر کفش و تجملی از نخستین علاقهمندان رستوری بود و توی ذوقش زد به خصوص آن که حتی کفشش را
کیف بخشی از تلاششان برای رویکرد مسئولانه و براق هم نکردند در حالی کفاشیهای نیویورک به
مشتریان کافی است هیچ وجه این طور نبودند .به نظرش رسید کیفیت
رسیدنبهآیندهسبزاست. بر گهایی را در فضای
سپس در پاییز شرکت نیکلاس کرکوود نیز در مجازی پر کنند و مجموعه اینخدماتدرلندنراهممیتوانبهبودداد.
همین راه قدم گذاشت و از قرارداد با رستوری برای گیف و کفش های مورد
نظرشان برای تعمیر و کمبودبازار
دریافتخدماتمراقبتیخبرداد. بازیابی را مشخص کنند مجبور شد کفش دیگری برای مصاحبه به پا
کند و خوشبختانه موفق شد و هشت سال موفق
برگرفتهازمجلهWorldLeather: را در اکسنچور کار کرد .خانم جیکوبز در مورد
شمارهیک۲۰۲۲
شمــاره l۲۱3بهمن و اسفند15 ۱۴۰۰